pelgrimeren...

dinsdag 25 januari 2011

mijn 50e levensjaar gaat NU in... + update


Dank je wel....inderdaad vandaag ben ik 49 jaar geworden. En direct volgt daar dan op dat je begint aan je 50e levensjaar! Of zoals mijn broer Eddy vaak zegt "je bent een jonge vijftiger"...ja van je familie moet je het maar hebben.
Vanmorgen werd ik door Dieuwke en de kinderen gefeliciteerd...en de felicitaties en kadootjes stonden o.a. in het teken van de pelgrimstocht. Een fles rode wijn kreeg ik van Aleid (symbool voor de tijd die ik in Frankrijk en Spanje zal doorbrengen) en een fietscomputer (handig om mij met behulp van routeboekjes langs de pelgrimswegen te leiden). Ook een 'lekker luchtje' van Julia was er een; lekker als ik na een lange dag zweten mij op kan frissen met dat spul.

OK deze dag gaan we verder thuis vieren met gezin, familie, vrienden
Na deze dag weer hard aan de slag met voorbereiden.
UPDATE: in de loop van mijn verjaardag kwamen er steeds meer leuke kadootjes binnen. Alle gevers en geefster hartelijk dank!


Een lekker biertje (bedankt John en Jantina), een lekkere rode wijn (bedankt Aleid) en mmmm Winsummer Boogjes (bedankt Klaas en Jellie, bedankt Harry en Ineke). Vaak ging het kado vergezeld van goede wensen voor mijn komende reis. Een ding kan ik jullie wel verklappen....al dit vocht gaat NIET mee op reis. Ik schat in dat het voor diet tijd op is!

Verder kreeg ik ook een paar hele mooie boeken:
- een schietboukje, boukje veur op de plee (bedankt Jaap en Jenny)
- Om geluk te vinden moet je op weg gaan (bedankt Martijn en Sietske)
- Leef Koninklijk, je bent bestemd om te regeren (bedankt Henk en Corinne)
- Ik ben er even niet, mijn spirituele tocht naar Santiago de Compostela (bedankt Klaas en Marga)
- De pelgrimstocht naar Santiago (bedankt Gerard en Joke)

Wordt nog lastig om alles voor die tijd te lezen...maar ja na die tijd gaat de wereld ook door; heb ik dan ook nog wat te lezen...
en tot slot laat ik jullie een mooi stukje huisvlijt zien....gemaakt door Ma Geertsema. Een beschilderde schaal over de aanstaande tocht Winsum-Santiago. Bedankt Ma!

En als je zo mensen met naam en toenaam bedankt bestaat het gevaar dat je mensen vergeet. Dat is beslist niet mijn bedoeling. Iedereen die er op welke wijze dan ook aandacht aan heeft besteed: BEDANKT!

Laatste update:
Nog één laatste foto als dank voor de kadootjes. Creatieve bijdage (bedankt Ricus en Ina), een mooie sport handdoek (bedankt Lies) en tot slot een pakketje voor persoonlijke verzorging onderweg (bedankt Bianke en Gerard)