pelgrimeren...

vrijdag 29 april 2011

De eerste berg is genomen!

De eerste berg is genomen! Ja, jullie lezen het goed. Maar, hoor ik jullie denken....bergen? Ja, een hele grote berg. Namelijk het vertrek van thuis. Ik zag er tegenop als een berg. Maar het was ook weer hartverwarmend. De meiden eerder van school thuis. Gerard, Bianke en Ewoud thuis. En natuurlijk mijn lieverd Dieuwke! Mooi toch om zo te kunnen vertrekken. Verder was er de afgelopen week, een week van afscheid nemen van veel mensen. Collega's die nog even kwamen buurten op kantoor,  bezoek thuis, telefoontjes, mailtjes. Echt heel mooi!

Inmiddels (29-4 20.30 uur) zit ik bij broer en schoonzus Arnoud en Evelyn in Ede aan de stamtafel. Onderweg nog afscheid genomen van mijn zus Lies. En nu nog even napraten en dan straks op bed. De grote vertrekdag breekt bijna aan.

En wat betreft 'bergen': hieronder een plaatje van de hoogteverschillen die ik in Spanje tegen zal komen...
Allemaal bedankt voor de goede wensen, de lieve woorden en de attente kaartjes en kadootjes!