pelgrimeren...

vrijdag 6 mei 2011

elka dag blij met een sticker....nu in Chartres.

zodra ik begin te fietsen zoek ik de route weer op. De gehele route is o.a; aangegeven door blauwe stickers. En wanneer je de eerste treft dan doet je dat goed. Je leert inderdaad om blij te zijn met hele kleine dingen...

ik probeer wat foto;s te plaatsen maar beloof niets. Werkt hier in frankrijk net allemaal iets anders dan thuis. Trouwens ik ben vandaag veilig aangekomen in Chartres. Wat vandaag o.a; een hoogtepunt had moeten zijn was het passeren van de Seine. Nou dat viel tegen. Moest daar over een soort snelweg over een brug. Heb nog nooit zo snel gefietst om daar weg te komen. Vanuit mijn ooghoeken zag ik de Seine; niet veel dus.

foto,s lukt niet.....

tot de volgende PC die ik tref op mijn route.